پوستر فرهنگ فاطمی

برای دریافت فایل لایه باز می توانید به آیدی https://telegram.me/tarhchy_ir در تلگرام درخواست خود را ارسال نمایید

الفبای شخصیتی زهرا(س) فرهنگی عظیم و بی انتهاست، لکن به قدر توان، قطره ای از زلال کوثر او را چشیدیم. آرزوی فاطمی بودن و تلاش برای فاطمی شدن و بسط فرهنگ و مرام فاطمه(س) بر زندگی جوان و پیر، زن و مرد ما لازم است

در تعالیم روح‌بخش اسلام و مکتب والای قرآن و اهل بیت (ع) از جمله معارف فاطمی، ظرفیت و جامعیتی نهفته است که با کشف، تبیین و کابردی کردن آن‌ها می‌توان در سالم‌سازی فضاهای فرهنگی، رشد و آگاهی مردم و برخورداری از فضایل اخلاقی و کرامت‌های انسانی تحول عظیمی پدید آورد.

معارف فاطمی همانند سایر معارف دینی در طول تاریخ و در کشاکش حوادث روزگار، مورد غفلت و کوتاهی قرار گرفته و به مهجوریت کشیده شده بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، این معارف درس‌آموز و راه‌گشای بشریت، به بطن زندگی مردم آورده شد و همانند فرهنگ سایر انبیا و اولیا، عالم‌گستر گردید.

فرهنگ برخاسته از این معارف ناب، «فرهنگ فاطمی» است. فرهنگ ظلم‌ستیزی و طاغوت‌زدایی است؛ فرهنگ آزادی و جوانمردی، جهاد و شهادت، حماسه و عرفان، عاطفه و عقل، شعر و شعور، پاسداری و پایداری، انسانیت و شرافت، دینداری و سبک زندگی و در یک کلام فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت علوی است که در دل خود آموزه‌ها، درس‌ها، عبرت‌های فراوان و منحصر به فردی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *