پوستر فراخوان مبلغان

برای دریافت فایل لایه باز می توانید به آیدی https://telegram.me/tarhchy_ir در تلگرام درخواست خود را ارسال نمایید

تبلیغ یکی از اساسی‌ترین ابزار نشر دین اسلام بوده و امری است که خداوند پیامبران خود را به آن مامور کرده است و در آیات قرآنی آنها را به عنوان مبلغ معرفی کرده است. در عصر حاضر مبلغین اسلام با استفاده از ابزار هوشمند و فضای مجازی توانسته‌اند در رساندن معارف اسلامی به تمام نقاط کره زمین موفقیت‌های چشم‌گیری داشته باشند و گستره تبلیغ را فراتر از تبلیغ چهره به چهره بالا برده‌اند.

بر اساس بسیاری از آیات قرآن‌ کریم انبیای الهی به عنوان مبلغ دین الهی معرفی شده‌اند و پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) نیز یکی از مبلغین دین الهی بوده و متن پیام تبلیغی آن حضرت قرآن‌کریم است.
بر این اساس ادیان الهی و دین اسلام بر اساس و محور تبلیغ بوده است، لذا تبلیغ یک امر الهی و دارای ارزش بسیار والایی است و در روی زمین قدمتی بس دیرین دارد. و امروزه نیز یکی از مؤثرترین شیوه‌های القاء فرهنگ‌ها و پیام‌ها محسوب می‌شود.
پیامبراکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) در مرحله اول خودش عهده‌دار امر مهم تبلیغ بوده و شخصا افرادی را مامور ابلاغ پیام الهی به شهرهای مختلف می‌فرستاد. و به وسیله این ابزار مهم به ترویج احکام اسلام اقدام می‌نمود و برای این امر ارزش والایی قائل بود و امیرالمؤمنین علی (علیه‌السّلام) را چندین بار به تبلیغ اسلام مامور نمود و از عملکرد آن حضرت اظهار رضایت نمود، از جمله آن حضرت را برای تبلیغ احکام به یمن فرستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *